WordPress Support
Okomplicerad hjälp, precis när ni behöver det
Vi erbjuder WordPress-support för alla typer av problem – från små justeringar till akuta åtgärder. Vår expertis gör att ni kan fokusera på er verksamhet, medan vi tar hand om resten.
Få hjälp direkt – Kontakta oss idag!Support du kan lita på
WordPress-support utan krångel
Att driva en hemsida ska vara enkelt. Med vår WordPress support får ni tillgång till snabb hjälp, oavsett om det gäller tekniska problem, designändringar eller uppdateringar. Vi är er trygga partner för en problemfri WordPress-upplevelse.
Snabba svar
Experthjälp
Flexibla lösningar
Personlig service
Pålitlig WordPress Support
WordPress Support – paket som passar alla behov
Med våra paket får ni tillgång till expertis och resurser som säkerställer att ni alltid har den hjälp ni behöver, när ni behöver den.
Light
1.899 kr
/mån
För det självgående företaget. Med Light sparar ni minst 1.212 kr per år jämför mot vår timdebitering.
I Light ingår:
2 h / månad
Allmänt underhåll och vidareutveckling av hemsidan
Månadsrapporter på utfört arbete och timsaldo
Snabb support 8-17 vardagar
Support utanför kontorstimmar
Standard
3.499 kr
/mån
För det självgående företaget med behov av stöttning. Med Standard sparar ni minst 6.012 kr per år jämför mot vår timdebitering.
I Standard ingår:
4 h / månad
Allmänt underhåll och vidareutveckling av hemsidan
Månadsrapporter på utfört arbete och timsaldo
Snabb support 8-17 vardagar
Support utanför kontorstimmar
Plus
6.899 kr
/mån
För det självgående företaget. Med Plus sparar ni minst 13.212 kr per år jämför mot vår timdebitering.
I Plus ingår:
8 h / månad
Allmänt underhåll och vidareutveckling av hemsidan
Månadsrapporter på utfört arbete och timsaldo
Snabb support 8-17 vardagar
Support utanför kontorstimmar
Supportpaketen baseras på timdebitering, där varje använd timme registreras mot en tidsbank. Om inga timmar förbrukas under en månad sparas dessa kvarstående timmar och kan användas vid ett senare tillfälle. Alla priser är i SEK exkl. moms.
Från ärende till lösning – hur vi arbetar
Så hanterar vi ert supportärende?
Här kan du läsa om vår enkla och effektiva process. Nedan beskriver vi steg för steg hur vi hanterar ditt ärende – från att du skickar in det tills du får en rapport över det utförda arbetet.
1. Skicka in ditt ärende
Beskriv problemet via vårt formulär, e-post eller telefon. Ju mer detaljerad du är, desto snabbare kan vi hjälpa dig.
2. Ärendet påbörjas inom 24 timmar
Vi analyserar problemet och sätter igång med en lösning så snabbt som möjligt. För akuta ärenden finns prioriterad support.
3. Vi löser ärrendet
Vi löser problemet effektivt och ser till att er hemsida fungerar som den ska. Vid behov håller vi er uppdaterade under hela processen.
4. Uppföljning
När problemet är löst följer vi upp för att säkerställa att allt fungerar och ger råd för att minimera risken för liknande problem i framtiden.
“Deras personliga engagemang gjorde hela skillnaden – vår nya hemsida känns som vi.”
Karin Wuolle
Salong 13
“De förstod direkt vår vision och skapade en hemsida som känns helt rätt för oss.”
Mathilda Edberg
Smådjurskliniken
“Vi fick inte bara en hemsida, utan en partner som verkligen bryr sig om vårt företag.”
Christer Svensson
Güntherska
“De gjorde processen enkel och slutresultatet överträffade våra förväntningar.”
Anneli Elfving
Hälsomagasinet
Vad tycker kunderna om vår webbyrå?
Lyssna inte på oss, lyssna på våra kunder
Vi kan prata om våra framgångar hela dagen, men det som verkligen spelar roll är vad våra kunder säger. Deras ord är det bästa beviset på vår passion och engagemang. Läs deras berättelser och se varför de valde oss för att förverkliga sina idéer.
Se utvalda referenser